Sunday, December 13, 2009

KeNDuRi

semalam, 12 dec 09, aku telah pergi ke felda tenang, labis, johor. untuk menghadiri majlis potong jambul, aku telah diundang oleh cik jasmin, pada mulanya aku segan nak pergi sebab hanya aku seorang sahaja yang ada di rumah, disebabkan dia dah cakap dia dah ada kat kampung dia aku pula yang tak mahu datang, bukan tak mahu, tapi aku ni pemalu.


setibanya aku di rumah datuk beliau, belum pun ada jemputan yang tiba, aku the first. kenal dengan mak dia dan ayah dia, ermm kemudian aku duduk menanti kan majlis tersebut. ye lah dia cakap ngan aku yang majlis bermula selepas zohor. aku call sayang aku dan dia bising, biasa lepas zohor tu majlis bermula jam 23op.m, huhuhu....


aku tak lama sangat dekat sana, sebab famili dan saudara mara dia dah ramai berkumpul, dan aku mula menarik diri. for jasmin, terima kasih atas undangan kau.




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...