Monday, April 25, 2011

Bersalah

Dalam tiga minggu kebelakangan ini, macam-macam yang berlaku dalam kehidupan aku, dari segi kebahagiaan dan kekecewaan, pelbagai masalah yang aku pendam dan aku terpaksa harungi. Telah lama aku tidak menulis blog tiba-tiba hadir dengan cerita yang amat tidak menyenangkan.

Pertama: Aku menghadapi masalah dalam keluarga aku yang melibatkan orang yang paling aku sayangi dalam keluarga aku. Aku tidak pasti mengapa ini yang berlaku sedangkan aku hanya melihatnya di dalam cerekarama di talivision, dan kini aku menghadapinya sendiri, aku begitu kesal, sehingga ke hari ini aku masih lagi belum dapat menerima kenyataan itu.

Kedua: Tentang kesayangan aku, Kepada yang telah lama mengikuti blog aku ini, pasti kenal dengan kesayangan aku. Satu musibah telah berlaku, yang mana menguji kesetiaan aku terhadapnya. Sungguh kasihan pada dirinya dengan apa yang telah aku lakukan terhadap dirinya yang sentiasa setia dengan diri aku. Mengapa begitu banyak syaitan di dalam kepala aku. Alhamdulillah segalanya telah pun selesai, dan aku harus tempuhi dengan apa yang telah aku putskan sekarang, sama ada aku dapat melayan semuanya dengan adil, atau aku akan tersungkur di tengah jalan.

Ya allah, hamba mu ini amat memerlukan kekuatan diri dari meghadapi segala dugaan ini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...