Monday, September 19, 2011

Selamat Hari Raya.

Rasanya belum terlewat untuk aku mengucapkannya, Walaupun dah masuk minggu ke tiga ia berlalu. Tahun ini aku menyambutnya dengan keadaan yang sederhana sahaja, Dan tidak banyak rumah saudara yang aku lawati, 

Tapi menyambutnya dengan insan-insan tersayang cukuplah, gembira juga menyambut hari lebaran.Tetapi aku juga terkilan sedikit pada tahun ini kerana tidak dapan berjumpa dengan beberapa orang sahabat baik aku. Mungkin masin-masing dengan urusan sendiri.

Dan seperti tahun lepas hari lahir aku jatuh dalam bulan syawal, apa yang membezakannya adalah tahun lepas hari ulang tahun kelahiran aku jatuh pada 2 syawal, dan pada tahun ini ia jatuh seminggu selepas hari raya. Dan menarik juga pada tahun ini kerana pada 11 sept (my day) aku terlibat dengan perbarisan peringkat daerah, akan aku buat satu post dan letakkan beberapa keping gambar. Satu pengalaman yang menarik.




Ketandusan.

Salam, terlalu lama aku tidak update blog aku ini, mungkin kerana aku ketandusan aidea dan mungkin juga aku sibuk dengan kerja-kerja di pejabat.

Dalam beberapa bulan kebelakangan ini, terlalu banyak juga perkara yang aku alami, sama ada baik atau buruk dan gembira atau sedih. Tetapi di dalam perjalanan kehidupan sememangnya semua itu kita perlu terima sebagai ujian daripada Nya. Dan segala apa yang aku terima dan lalui ini bersebab dan hanya Dia yang lebih mengetahui.

Aku pasti ada beberapa orang yang mengikuti perkembangan blog aku ini. Contoh sahabat aku, sungguh aku tidak sempat nak update. Hanya lihat di facebook, insyaallah aku update segalanya di laman tersebut.

Terima Kasih....



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...