Isnin, 19 September 2011

Selamat Hari Raya.

Rasanya belum terlewat untuk aku mengucapkannya, Walaupun dah masuk minggu ke tiga ia berlalu. Tahun ini aku menyambutnya dengan keadaan yang sederhana sahaja, Dan tidak banyak rumah saudara yang aku lawati, 

Tapi menyambutnya dengan insan-insan tersayang cukuplah, gembira juga menyambut hari lebaran.Tetapi aku juga terkilan sedikit pada tahun ini kerana tidak dapan berjumpa dengan beberapa orang sahabat baik aku. Mungkin masin-masing dengan urusan sendiri.

Dan seperti tahun lepas hari lahir aku jatuh dalam bulan syawal, apa yang membezakannya adalah tahun lepas hari ulang tahun kelahiran aku jatuh pada 2 syawal, dan pada tahun ini ia jatuh seminggu selepas hari raya. Dan menarik juga pada tahun ini kerana pada 11 sept (my day) aku terlibat dengan perbarisan peringkat daerah, akan aku buat satu post dan letakkan beberapa keping gambar. Satu pengalaman yang menarik.




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...