Thursday, July 2, 2009

cURI-Curi


macam ni lah kalau org perempuan yang kerja office, macam banyak sangat jer masa terluang, memang lah berniaga tu sunnah, tapi waktu berniaga tu tak sesuai, tapi apa2 pun iktulah dia org, asal kan dia org tak ganggu hidup aku sudah, huhuhuhu.......



tapi yang aku tak tahan tu, akak kat sebelah aku ni, macam2 plak minta tolong dari aku, suruh buat calender lah, apa lah...... layan kan jer..... nanti merajuk plak....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...