Wednesday, November 18, 2009

Hari PerATAma

lebat sungguh hujan pada hari tersebut.


sebenarnya, member aku tu ikut sekali aku ke banda johor bahru, dia yang anak ikut. segan nak duduk di rumah bersama nenek, mak aku dan makcik aku di rumah. so hari pertama dia dah buat date dengan member lama dia untuk berjumpa, tetapi sayang member dia ada perkara yang perlu diselesaikan. kesian dia bersiar di bandar dengan keadaan kedai yang belum buka.

risau juga takut kena culik, huh.....resah aku boleh mati dibuatnya, tak mati pun gila. sebab sayang sangat kat member aku tu, mana nak dapat yang terbaik macam tu. satu dalam sejuta.







selepas menduduki peperiksaan, aku call dia sama ada dia dah bertemu dengan member dia tu, dia cakap belum lagi. so aku suruh dia call sama ada nak jumpa atau pun tak, so dia kata ok, dan aku cadangkan di hutan bandar johor bahru. dan bertemu lah kami di situ.




merangkap makan tengahari sekali kerana perut aku dah terasa sangat lapar. actualy medan selera di hutan bandar ni ok gak makanan dia, tapi hanya buka untuk sarapan pagi dan tengahari sahaja, mujur ada kedai yang buka waktu petang semasa kami sampai. oh yer.... terlupa, sebelum tu kami pergi menonton 2012. sebab tu tiba di hutan bandar ni lewat.



aku tak dapat nak ambil gambar sangat semasa di hutan bandar kerana hujan turun dengan lebat sekali, sebenarnya hutan bandar ni adalah pusat rekriasi untuk keluarga.





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...