Selasa, 26 Januari 2010

BeNGkeL


sebenarnya aku mengikuti satu kursus yang diberi nama ' BENGKEL PEMANTAPAN SISTEM PENYAMPAIAN BERKESAN KEPADA RAKYAT MELALUI SALURAN ICT DI AGENSI-AGENSI KERAJAAN NEGERI JOHOR'. macam-macam acara dan ilmu yang diberi di dalam bengkel ini. dan semuanya bermanfaat pada aku. apa yang menariknya, di dalam bengkel ini adalah aku dapat mengenali semua budak-budak dari skim f di negeri johor ni.


dan semasa di kursus tersebut tercipta satu group yang diberi nama JIT (Johor Information Teknologi) yang dianggotai oleh semua budak-budak di bawah skim f di Johor. apa yang baik apabila JIT ini ditubuhkan adalah, dapat berhubung dengan budak-budak dari skim f di johor, dan boleh berkongsi juga berbincang dengan masalah yang dihadapi dan dapat menyelesaikan masalah tersebut dengan lebih berkesan, pantas dan sebagainya lah.


so bagi aku bengkel ini memang betul-betul aku suka.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...