Saturday, February 13, 2010

MaJLis PerKAHWinaN


pada minggu lepas aku telah pun pergi ke jalan peel untuk menghadirkan diri untuk majlis perkahwinan sepupu aku, sebenarnya aku tak merancan untuk datang yang kat kl ni, begini ceritanya, pada hari sebelum itu (sabtu) aku telah pun pergi ke muar untuk majlis perkahwinan sepupu aku juga. dan aku juga ibu aku telah pun singgah ke rumah makcik aku.



dan kami pun lepak untuk menghilangkan rasa letih akibat kepanasan dan juga menghilangkan rasa mengantuk. ibu aku berborak dengan makcik aku dan makcik aku itu beria-ia nak pergi majlis perkahwinan di jalan peel tu, aku memang lah terasa malas nak pergi sebab minggu dapan (minggu ini) aku akan turun lagi ke kl ni.



oleh kerana aku tak mahu mengecilkan hati makcik aku tu, kami pun telah membawa beliau ke kl dan bermalam di rumah adik aku di putra perdana, puchong. dan keesokan hari nya kami pun pergi lah mengenyangkan perut di majlis perkahwinan tersebut. but aku tak makan sangat nasi minyak, tak minat dan perut aku akan mengalami macam-macam masalah akibat dari memakan rempah yang banyak kuantitinya.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...