Tuesday, March 23, 2010

peRsTAn SAma diA


salam, aku pun tak berapa faham dengan sikap segelintir manusia yang tidak boleh melihat orang lain senang, apa yang telah aku lakukan? aku tidak pun menganggu hidup dia, tidak juga aku ganggu mak dia, kakak dia, adik dia, mahupun nenek dia. tetapi mengapa dia terlalu jaki sangat dengan aku...... KAU APA HAL.


baru-baru ini ada disampaikan satu perkhabaran kepada aku, bahawa seorang budak ini bertanyakan pada dia atau meluahkan sesuatu pada dia, apa kerja aku di dalam bilik ini, asik mengadap skrin komputer sahaja, "WOI....TANYA DULU LAH, BARU BOLEH MENGHUKUM".


sejak dari dulu lagi dia ni tidak berpuas hati dengan aku, aku tidak tahu apa yang telah aku lakukan dan apa kesilapan aku terhadap dia. kekadang jika aku duduk bersendirian, aku terfikir, apa sebabnya dia begitu sakit hati dengan aku. mengapa yer?





malas lah aku nak ambil tahu, tetapi bengang juga sebab cara dia melihat aku. hermm.... apa-apalah, yang penting aku tidak ada buat masalah dengan kau, dan buat lah apa kau suka nak buat, sesungguhnya yang sakitnya kau....BODOH,





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...