Khamis, 17 Jun 2010

Misti Johor


pada 22 june 2010 ni, aku akan ke johor bahru untuk menghadiri seminar sempena Jelajah Misti Dan Komuniti Broadband Johor 2010. pada hari tersebut terdapat tiga seminar,
  1. Seminar Upin Dan Ipin,
  2. Seminar Penetration Test,
  3. Seminar Ancaman Alam Siber.
dan aku akan hadiri seminar yang kedua: seminar penetration test, aku tidak berapa pasti apa yang dimaksudkan dengan Penetration itu, dan pada hari tersebut aku akan didedahkan dengan perkara tersebut dan ilmunya boleh digunakan dalam kerja harian aku insyaallah, maklumlah aku bekerja dengan komputer dan dihunbungkan pula dengan internet, dan bermacam masalah juga gejala yang dihadapi.

dari office aku ada 7 orang yang dihantar untuk hadiri seminar tersebut, dan telah dibahagikan kepada 3 jenis seminar di atas, tetapi hanya aku sahaja yang dilatakkan di seminar yang kedua, tidak ada kawan, tapi demi ilmu tidak perlu rasanya untuk fikir yang sedemikia rupa.




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...