Selasa, 11 Oktober 2011

Tekanan Darah.

Salam, kelmarin aku pergi berjalan bersama keluarga aku ke Johor Bahru, kami singgah ke Danga City. Di situ terdapat satu mesin yang boleh memeriksa tekanan darah. Dan kami mencuba mesin tersebut. Tiba giliran aku dan hasilnya tekanan darah aku rendah, aku sedapkan hati bahawa mesin itu membuat kesilapan "hahaha".

Malam tadi, setibanya di rumah selepas pulang dari office,  aku mengajukan pertanyaan kepada ibu aku bertanyakan pendapat tentang tekanan darah itu, terasa risau juga. Ibu aku menasihatkan agar aku pergi bertemu dengan doktor untuk mengesahkannya.

Oleh itu, bertolak kami berdua ke klinik yang biasa aku pergi untuk mendapatkan rawatan. Pemeriksaaan dilakukan, dan sah memang aku mempunyai tekanan darah rendah. Doktor memberikan ubat dan aku pun pulang.

Macam mana aku boleh dapat tekanan darah rendah ini, sedangkan kesihatan aku nampak seperti baik sahaja.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...