Thursday, May 21, 2009

GuRem



aku tak suka betul perkataan tu, tau tak apa maksud gurem tu, mengikut kata2 kawan2 aku gurem tu sejenis binatang yang duduk dalam aquarium, dia org gelar kan aku dengan benda alah tu, sebab bilik aku ni bilik kaca, aku pula jenis yang duduk kat dalam ni dan buat kerja aku sahaja, tak amik port pun ngan org lain punya hal, tapi kalau macam ikan emas ok gak, hahahahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...