Tuesday, June 23, 2009

BusY

lihat lah keadan tempat aku....huhuhu, macam-macam masalah yang dia org buat sampai aku pening kepala nak settle kan, tapi nasib baik boleh di settle kan, ermmmm..... ada satu komputer tu aku nak buat sendiri, aku call ler vendor nak ty, tapi dia cakap kena antar kat tempat dia, apa salah nye ajar sikit kat aku, huhuhuhu..... setakat nak bagi duit kopi tak der hal lah.......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...