Tuesday, June 23, 2009

seNSorG

sedih sesorg kat rumah ni, mana tak nyer...... mak aku pergi key el, rumah adik aku, ada urusan sikit ngan adik aku tu, huh...... boring gila duduk sorg2 kat rumah ni, melayan jer lah kucing aku yang 3 ekor tu untuk hilang kan bosan dan sunyi, mana aku nak makan, heheheh..... macam tak leh nak masak plak.... malas lah nak masak..... bukan tak pandai tapi malas jer......
so jadi nya makan kat luar lah, hermmmm.................

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...