Monday, June 22, 2009

perlu Atau TiDAk


dulu mak aku bising aku simpan janggut ni, tapi sekarang dia kata simpan jer, baru2 ni aku buang janggut aku sebab dah serabai sangat dah rupa nya,
masa aku buang tu ramai yang tak bersetuju dan ramai yang bersetuju, ermmm...... bagi aku pula aku selesa ada janggut tu sebab bila tak der nampak ayu...... huahuahua......
aku buang pun sebab sementara jer, nak bagi tumbuh yang baru,

















macam ni lah keadaan muka aku bila tak simpan janggut tu, aku sendiri tak suka tgok, macam ada tak kena jer, ermm...... sebenarnya bergantung pada diri aku sendiri, nak atau pun tidak, hehehehe.... aku simpan sebenarnya.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...