Friday, June 5, 2009

Huh......!!!!!!!!!


kekadang aku dah bosan nak hadapi apa yang aku alami.......aku jenis org yang cepat bosan bukan jenis yang bagi peluang....kekadang aku dah banyak kali pesan jgn main2 ngan aku, tapi oleh kerana sayang dan cinta bagi juga peluang..... bila aku dah boring aku akan tinggal kan smua, tapi ada juga yang ingin menguji kesabaran aku mungkin, aku ni bukan lah baik sangat pun, tapi entah.....dah banyak kali, dah bosan..........tolong lah jangan paksa2 sakit....sangat sakit.....




p/s: carilah yang lebih baik dari saya, saya ni banyak kekurangan.....................

1 comment:

sham said...

jambunyer...kat rumah ehem2 ker??hehehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...