Friday, June 5, 2009

KerETa Api

aku rasa dah seminggu aku balik asik kena menghadapi keadaan ini, kereta api lalu, huhuhuhu........lama plak tu, bukan sekejap, keta kat depan tu sempat nak lalu tadi tapi sajer jer tak mau lalu.... geram nyer..........










ni lah kereta api yang lalu, di segamat ni tak silap aku ada 3 lintasan kereta api, kalau aku lalu jalan ni nak balik umah memang kena hadapi perkara ni, tapi minggu ni penuh aku kena tunggu, salah timing kot aku ni, nak lalu jalan yang lagi satu lalu labis jauh lah plak....herrmmmmm.......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...