Thursday, June 11, 2009

Kek PisAng


hari ni juga, pegawai teknologi maklumat aku bawa kek pisang, boleh tahan sedap, buat sendiri bukan beli kat kedai, sebenarnya dah beberapa hari dia tak berborak dengan aku, sebab masing2 banyak kerja dan dia pun tak berapa nak sihat...... so mood dia pun tak baik kot, semoga cepat sembuh.... amin..... tapi hari ni dia ok lah sikit, ada lah berborak dengan aku, sedap lah kek pisang tu, tapi dapat satu potong jer...... nak ambil lebih ramai plak org kat situ tadi........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...