Thursday, June 11, 2009

EnTAh LerR....


hari ni satu hari tak duk kat dalam bilik ni, sampai2 jer kat sini terdengar org sebelah berbunyi, "saya tak suka betul kalau dokumen2 ni tak tersusun", pelik..... sebab dokumen tu dia yang manage, lepas tu nak bising2..... tak faham dengan dunia sekarang ni, huhuhu..... biar lah... lagi pun dia cakap sorg2 so aku memang tak ambil port pun, buat tak dengar jer.........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...