Selasa, 16 Jun 2009

MeEtiNG



huhuhu....... meeting, aku terlupa hari ini ada meeting bersama, nasib baik pegawai aku ingat kan, then first aku kena prepair macam2 termasuk slide dan setting kan layar untuk projector dan semua lah, sajer jer ambil gambar barang2 aku kat atas meja..... hilang kan boring, bilik meeting pun aku ambil gambar.........

then aku prepair lah macam2 sambil tunggu dia org masuk meeting, punya lah lembap, tak tahu apa yang dibuat nya, duk bersembang kat luar kot, masalah nyer start 9.00am, tapi dah 15 minute berlalu aku still sorg2 kat dalam bilik meeting ni, huh..... macam mana Malaysia nak maju aku org2 nyer still di takuk lama, huhuhu........ macam2 plak aku ni, boring sey...........
beberapa org yang terlibat dalam meeting tersebut, bukan nak tunjuk dia org tapi nak sembang sikit, meeting belum mula dah start makan, huhuhuhu...... yang kat belakang tu tengah mengambil makanan lah, so aku pun makan ler sekali, kuih jer, ada nasi ayam, nanti lah masuk balik makan huhuhu, sebab ada 2 meeting hari ni, meeting yang pertama yang aku sertai dah habis, just 20 minute jer, kelakar...... huhuhuhu..........

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...