Tuesday, June 2, 2009

XciDenT


oh yer baru aku teringat semasa dalam perjalan aku nak pergi ke puchong, umah adik aku ada berlaku kemalangan yang mana ia berlaku betul2 depan mata aku, sampai sekarang ni aku teringat2 macam mana rupa nya penunggang motosikal tersebut manahan kesakitan sambil mengesot2 ke tepi jalan.....aku tak berhenti pun sebab kat situ dah ramai org.....nanti jam plak jalan.....lepas tu perlahan saja aku bawa then dah 1 kilometer kemudian laju smula, hahahahaha.......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...