Wednesday, June 3, 2009

LaNGsiR

malam tadi aku pergi menemankan adik aku membeli kain langsir di JAKEL segamat, malas sey aku nak pi, sebab balik kerja mandi2 dan terus pergi semula ke Segamat, Aku pun dah kerja di kat situ lepas tu nak ulang alik, penat............






manakala adik lelaki aku pula membeli baju raya dia, warna kelabu......tahun ni pula aku buat warna biru laut.....ermmm boleh ker warna tu.....boleh lah......dah lama mereka merancang nak pakai sama colour tapi selalu tak jadi jer......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...