Thursday, July 30, 2009

alHaMDuLiLLaH






alhamdulillah, syukur kepada NYA, kerana rezekinya aku mampu memiliki barang2 yang aku idamkan, tak tergambar gembira di hati kerana apa yang aku ingin kan aku berjaya miliki......ermmmm xcited sangat sampai ulang dua kali, huhuhu..... aku kumpul sikit-sikit beli barang2 ni, dan meminta izin dulu pada mak aku sama ada dia bagi tak aku bazirkan duit nak beli barang ni, dan tanya kan pendapat sayang aku sama ada dia pun setuju atau tidak, kedua-dua nya membenarkan.....so aku pun beli lah.........

pertamanya, aku miliki lap top aku sendiri, wah......gembira nye.......dah lama aku nanti kan bila agaknya aku dapat membelinya.........haha.....dan aku dah masuk internet kat umah aku........

kedua, aku beli handphone ni, hahahaha lagi skali, gumbira hati beta...............perabiskan duit.......macam tu plak kan......hermmmmm

last, camera......dah lama aku nantikan, cemburu tgok kawan aku tu beli camera dulu.

1 comment:

Indah Cuma Seketika.... said...

wow...so many gadget in one time.... hebat hebat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...