Tuesday, July 14, 2009

KuRSus



esok, rabu, 15 july, aku ada kursus kat persada johor, johor bahru, hermmm.....malasnya, biasa nya aku akan bermalam kat sana jer, tapi macam malas jer, so aku bertolak dari segamat pagi lah, start kursus pukul 8 pagi, nak pergi kursus pun macam malas jer ni,
esok dalam pukul 5.30 pagi aku akan bertolak bersama2 pegawai aku, tentang internet ler, dah aku kerja bahagian sistem maklumat, aarrrgghhhhh.....macam malas nak pergi jer.....

2 comments:

Indah Cuma Seketika.... said...

Salam...
4 ur info.... i just open my hotmail email...and open your email... ur email dated 08 July 2009.

Sorry for late reply...but alhamdulillah....you manage to do the TAG...

By the way ...u can just call me Amee like the name of duet singer of melly for the song "ketika Cinta Bertasbih"...

Lastly Good luck for your course today...

sham said...

ayo....baper byk la malasnyer kwn aku sorunk nih...huhuhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...