Selasa, 14 Julai 2009

MY MuM



happy birthday for my mun, doa kan semoga panjang umur, masuk 50 tahun, sebenarnya hari isnin, tapi hari sabtu hari tu kebetulan dia ada bersama adik2 aku yang lain, so dia buat suprise party awal, sebab hari isnin kan dah kerja,

luve my mum, harap aku dapat berbakti pada dia, tinggal dia sorg, dengan arwah abah tak sempat, herm..... sekarang ni nak tinggal dia sensorg kat umah pun macam risau jer, pagi tadi pun sebelum aku keluar dia ketuk pindu bilik aku dia cakap nak pi kutip durian, sebab sayang aku nak balik malam ni, risau gak membiarkan dia pergi sorg2, sebab aku kerja hari ni, huh......

thanks again for my friend sham and kimmy because came, pada mula nya ingat dia tak sudi nak datang, tak risau kan pasal sham but kimmy, sebab belum biasa ngan family aku, nasib baik dia sporting, thanks again.......

1 ulasan:

Indah Cuma Seketika.... berkata...

Alhamdullillah...kamu seorang anak yg baik....

SETIAP anak wajib berbakti dan
mentaati ibu bapa demi membahagiakan kehidupan mereka melalui hari tua. Islam meletakkan ibu bapa pada kedudukan mulia....continued link below

http://indahcumahayalan.blogspot.com/2009/05/apa-yang-sepatutnya-kita-lakukan.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...