Monday, July 27, 2009

PeSTa BuAH



jangan berotak kuning.....huhuhu.....sebenarnya ada pesta makan buah-buahan di putrajaya, so family aku mengambil kesempatan ini untuk mengeratkan lagi hubungan dengan buah-buahan...motif? aku saje jer......saja lah nak berjalan nak tengok apa yang menarik kat pesta ni. sebenarnya boleh makan seberapa banyak buah kat situ, tetapi di ulangi tetapi, bila nak bawa balik kena lah bayar.......

entahlah apa nak jadi ngan dia org ni, ngan pisang tu pun nak bergambar.....huhuhu.......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...