Wednesday, July 22, 2009

Baru.....


semalam aku belikan mak aku tv baru.....huhuhuhu......ok lah tu.....sebab aku pun nak tgok gak tv tu....alasan jer kan belikan dia tv baru, biar lah dia pun sorg kat umah....aku balik kerja pun terus tido....biar tv ni temankan dia....sayang mak......tapi aku pun puas gak tgok cartoon. kegemaran aku......cartoon network, disney channel, hahahaha.....org gila cartoon, sampai mak aku cakap muka aku pun dah macam muka cartoon.....huhuhuhu

1 comment:

sham said...

amboi...lawanya tv org tu...jelesnyer...huhuhu..nk gak satu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...