Wednesday, July 22, 2009

MoNDay 19 JuLY





slamat datang ke muar....bandar maharani




aku pergi menemankan mak aku pi bank......then aku pergi temankan member aku pi bandar muar pula untuk hantar borang.......makan di tanjung agas, muar. dan selepas tu kita org pi jalan2 kat tg emas tersebut.....

abang oiii......jangan ler buat macam tu, jatuh nanti.......tak faham bebudak sekarang ni, ketapi pun nak di panjat

jom pi jalan2 naik kereta api ni.......syiokkk tau....tapi hitam lah lepas tu sebab kena asap..

aku pun sama....nak panjat2 gak.....apa tah nak jadi......

ya allah....posing maut abg kita ni......jaga2 nanti jatuh.......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...