Tuesday, October 20, 2009

KePAdA MeMBer

salam....

buat member aku yang seorang tu, aku minta maaf andai aku terlah mengecilkan hatai kau, tidak ada maksud pun sedemikian rupa, entah lah, kekadang aku bukan tak mahu pi clubbing tu, tapi aku dah rasa macam malas nak pergi....dan lagi satu time hujung bulan ni, dan aku bukan tak sudi nak terima support kau, aku segan, dan maaf kan aku sekali lagi andai aku telah lukakan hati kau

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...