Friday, October 23, 2009

maJLis YaNG TerLEwaT

proses terakhir menyiapkan juadah.


nak gelak pun ada, tapi tak baik kan, sebenarnya rumah terbuka untuk jabatan aku ni dah pun diadakan, tetapi majlis ni lebih kepada majlis bersama-sama staff sahaja, mereka telah merancang un tuk mengadakan majlis tersebut awal tetapi akibat daripada masalah dan kesulitan yang dialami terpaksa lah ditangguh dan ditangguh.....

sebenarnya majlis ini juga boleh dinamakan sebagai majlis rumah terbuka deepavali.....tak salah kan walaupun yang kerja kat situ 100% orang melayu.....kerana kita kan satu malaysia....

semangat perpaduan perlulah dipupuk untuk menjadikan malaysia sebagai sebuah negara yang makmur, aman untuk semua rakyat........










No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...