Selasa, 10 November 2009

It's SuNDay


salam, beberapa hari yang lepas, aku telah membantu sedikit jiran aku dalam proses membuka rumah lama dia, ini kerana dia ingin membina rumah yang baru dan lebih elok daripada rumah yang sedia ada yang telah usang.

sebenarnya aku tolong tak seberapa pun, kerana cuaca yang panas, dan tak tahan dengan teriknya matahari, dan kemudian aku just balik ke rumah dan tidur sahaja, sebelum tu sepupu aku ada datang bermalam di rumah aku, apa yang aku bengangnya, dia nak pinjam lap top aku untuk serve internet, so aku telah pun beri dia menggunakan dengan tempoh yang agak lama juga.

tetapi bila aku datang nak ambil semula kerana aku ingin menggunakannya, dia cakap "lex lah long", bengang sey gua........

yang pasti umur dia baru 15 tahun, dan selamber dia jer hisap rokok depan mak aku. hermmm... memang aku tak puas hati ngan dia tu......



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...