Isnin, 9 November 2009

ConFUse



hari jumaat yang lepas, aku terima satu printer yang telah siap di repaire oleh syarikat yang dibayar oleh pejabat aku, apa yang aku nak khabarkan di sini adalah, aku tak ingat bila aku hantar printer tu, kerana dalam pengiraan aku, semua barang yang aku dah hantar semua dah dapat balik,

tup-tup sampai lagi satu printer. rupa-rupanya ada satu printer yang kurang setelah aku check semula fail aku, sebab aku rasa printer tu bukan aku yang hantar, mungkin dia orang datang ambil, mereka call adu kerosakan, may be aku tak ada masa tu.

huh puas gak aku memikir, bahagian mana lah pula letaknyer printer ni. hahahaha.....


1 ulasan:

sham berkata...

aduyai...xkan org kt opis tu x letak apa2 note tuk ko??apa la drg nih...saja nk susahkan keje org lain tul la...tu la,ada masa melepak jer..bukan nk update keje apa yg drg dh wat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...