Monday, November 9, 2009

KeREta

salam....hari jumaat yang lepas aku telah pun pergi menukar tayar kereta comel aku yang tak berapa nak comel ni, walaupun comel banyak berjasa pada aku, banyak tempat yang aku pergi bersama dia ni, dan banyak sejarah tentang kereta ni, sama ada suka atau duka. dan dengan kereta ini lah, aku menghabiskan masa dengan orang tersayang aku.





aku terpaksa menukar tayarnya kerana dah terlalu uzur (botak/bunga dia dah habis da...) so bila bawa pun terasa melayang-layang di awangan. kalau aku sendiri tak apa, maksud aku bila berlaku kemalangan, andainya mak aku atau insan yang aku sayang tu mengalami apa-apa musibah, sememangnya aku tak dapat nak memaafkan diri aku.



dan aku tak sanggup mereka berdua ni mengalami kesakitan atau kecacatan sama ada berpunca dari aku or mana-mana penyebab. walaupun kecuaian diri mereka sendiri, aku tetap akan menyalahkan diri aku kerana tak menjaga mereka berdua dengan baik.



so dah tukar tayar...ermmmboleh lah berjalan jauh kan sayang......... sayang awak.....

2 comments:

Indah Cuma Seketika.... said...

bagus lah... bro sudah tukar tayar tu... demi keselamatan bro & orang yang menumpang kerita bro...

Always think Safety

sham said...

hbs aku ni cm mana??

mana ko nk campak??

sedihnyer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...