Sabtu, 30 Januari 2010

DiPEnuHi AiR

hari ini, aku bertolak ke putrajaya jumpa dengan someone. dan ada jemputan pada hari ahad, juga perlu menjemput adik aku yang berada di Damansara dan membawanya pulang ke kampung kerana ada urusan keluarga yang perlu diselesaikan.

sampai sahaja di putrajaya, member aku tu call dan bertanyakan samada aku boleh jemput dia di Perbadanan Putrajaya atau tidak. so aku pergi menjemput dia di sana. dalam keadaan yang hujan lebat.

dan tidak aku menyangka keadaan di laluan di hadapan perbadanan tersebut mengalami kenaikan air, boleh ke dipanggil banjir kilat, bagaimanakah sistem perparitan, atau pun sistemnya baik tetapi akibat hujan yang terlalu lebat tempat itu dipenuhi air. biarlah pihak pengurusan yang menguruskan perkara tersebut. lagipun perkara seperti ini bukan dijangkakan pun.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...