Jumaat, 8 Januari 2010

pOLiSas




Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah (POLISAS), tempat aku meneruskan pengajian untuk mendapatkan diploma, macam-macam kenangan yang aku dapat di sana, dan yang paling utama adalah aku mendapat ilmu dari politeknik tersebut.
dan 12 jan ni, aku akan pergi semula ke politeknik tersebut setelah sekian lama aku tidak menjenguknya dan bandar kuantan tu, ini pun disebabkan oleh atas urusan untuk mendaftarkan adik sayang aku di politeknik tersebut.
dan kuantan, nantikan kehadiran ku, dan aku akan pergi ke tempat-tempat yang pernah aku pergi dan tempat yang pernah aku lepak-lepak dahulu, rindu pula suasana kuantan pada masa ini.
aku akan menghantar adik beliau kerana permintaannya untuk membawa family dia ke kuantan itu. kami akan pergi dengan dua buah kereta, dan kita tunggu lah masa itu nanti.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...