Tuesday, January 12, 2010

sepah dan madu


baru sebentar tadi, sahabat aku call aku dan meluahkan pada aku apa yang terjadi pada beliau, bekas dia, ex dia, call dia dan meluahkan rasa rindu pada sahabat aku ini, dan aku terasa ingin tergelak juga dengan apa yang berlaku, sebenarnya, dia lah yang meninggalkan sahabat aku ini, mungkin kerana telah bertemu dengan someone yang lebih baik dari sahabat aku ini, tetapi sebelum ini pun dia ada call rasanya.


macam itulah manusia yang bergelar manusia hipokrit, apabila seseorang itu memandang lebih pada harta yang ada pada someone itu, macam inilah yang akan berlaku, andainya dia tak pentingkan pada harta benda, sudah pasti rasa lebih tenang dalam perhubungan dan berkemungkinan besar hubungan itu lebih berkekalan.


tetapi itukan hak masing-masing, so tepuk dada tanya selera, ingin mencari seseorang yang betul-betul menyayangi kita bukan satu perkara yang mudah, tetapi bila dah dapat, diabaikannya pula, kerana ingin kejarkan kepuasan dan harta benda juga kejar apa-apa lagi, aku pun tidak tahu.



2 comments:

sham said...

assalamualaikum...mcm sy kenal jer siapa gerangan sahabat suadara itu...tp apa kesudahannya??

budak_nakal said...

saudara kenal yer....bagus lah, hehehehe.......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...