Isnin, 12 Julai 2010

Pasar Borong

salam satu malaysia, pada weekend yang lepas, aku telah pergi ke Puchong untuk menyambut majlis hari jadi anak saudara aku dan majlis tersebut juga disambut untuk ibu tercinta, dan sebelum itu, aku berada di Putrajaya bersama sahabat aku, fitri dan sham. ketika sedang melayari keenakan tidur, aku dikejutkan oleh satu panggilan talifon. rupa-rupa adik aku yang berada di Puchong meminta aku belikan lauk untuk makan tengahari.


dan bertolak lah kami ke pasar borong di equen. tak pasti pula ejaannya, semata-mata ingin membeli ikan pari yang dipesan oleh adik aku sebentar tadi. berlegar-legar di dalam pasar tersebut mengambil masa hampir satu jam hanya memilih ikan tersebut, dari kedai ke kedai, tidak pasti apa yang dipilih oleh fitri, mungkin mencari kualiti yang terbaik mungkin.


dan kami terus ke Puchong untuk menghantar apa yang dipesan tadi, sebenarnya aku tidak cukup tidur pada hari tersebut kerana, baru sahaja tiba dari kampung, dan pergi pula menonton twilight, thanks buat member aku sham morefist, kerana membelanja tiket wayang.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...