Isnin, 24 Januari 2011

Penakut.

Pada hujung minggu yang lepas aku telah pergi ke Batu Pahat Mall, Batu Pahat. Tujuan hanya untuk membawa ibu aku berjalan kerana terasa bosan duduk di rumah.

Aku membawa sahabat aku, Fitri Norsalim yang kebetulan bercuti panjang pada minggu tersebut. Pada mulanya aku hanya ingin berjalan dan hanya cuci mata sahaja, tetapi Fitri mencadang dan mengajak kami untuk menonton wayang, dan filem yang beliau pilih adalah Khurafat.

bagi aku, filem tersebut memang puas hati, tidak sedar waktu berlalu selama satu jam lebih. Dan secara jujurnya aku memang tidak puas menonton filem tersebut. Apa yang menciut hati aku adalah, orang yang mengajak kami menonton filem tersebut, Fitri.

Dia yang beriya-iya mengajak menonton, tetapi semasa filem tersebut ditayangkan, beliau hanya memandang dari celah jari sahaja, dan bertanya pada aku, apa yang berlaku. Sehinggakan ibu aku tegur beliau, " Rugi sahaja bayar tiket tapi takut untuk menonton, hanya menutup mata",

Kelakar dengan diri beliau yang sungguh penakut.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...