Rabu, 20 Julai 2011

Facebook.

Ini lagi satu hal, aku akui sebelum ini account aku ini lebih tertutup. Kerana ingin menjaga status aku sebagai penjawat awam. Tetpi sejak beberapa bulan lalu aku lebih terbuka dan menerima sahaja sesiapa yang ingin mejadi rakan.

Ada beberapa perkara yang aku tidak senang. Ada yang minta bukan-bukan dari aku, tetapi aku menolak dengan cara baik, lagikan pula aku telah pun berpunya, dan bukan life aku terlalu sosial. Sekadar berkawan dan mungkin sesekali lepak di kedai minum boleh lah aku melayannya, jika sehingga ke bilik tidur tidak dapat lah den nak menolong.....

Memang aku juga teruja juga jika ramai yang ingin menjadi kenalan aku. Tidak lah salah, seperti pepatah " berkawan biar beribu, berkasih biar satu", hermm....... bagaimana pula yang tidak pandai menghormati orang lain? jika tidak dilayan akan dipanggil dan diberi title "sombong", walhal aku ini cuma kurang senang dengan cara dan apa yang mereka inbox atau comment. So sorry kepada yang telah aku block, bukan aku sengaja melakukannya tetapi ada sebab-sebab nya yang membuatkan aku terpaksa berbuat demikian.




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...