Isnin, 21 November 2011

Pecah.

Perkara ini berlaku dalam dua minggu lepas, di mana bilik komputer yang menempatkan aku bersama seorang staff lagi a.k.a operator data, dirobohkan bagi pengubahsuaian pejabat. Sekarang ini menumpang sekejap di meja orang, perkara ini berlarutan selama dua minggu, dan semasa aku menaip post aku ini, proses tersebut sedang berjalan, dan sedikit lengsa kerana aku tidak dapat menjalankan kerja-kerja aku.


 gambar menunjukkan di mana aku menumpang dan meletakkan komputer aku.

Pengubahsuaian tersebut adalah bagi menempatkan staf ict di pejabat ini. Bagi aku baguslah kot perkara ini sebab lebih terbuka dan lebih mesra dengan staff lain kot, dan apa yang bagus lagi tentang perkara ini adalah, tempat yang aku duduk (meja aku) kawasannya nampak lebih luas.


keadaan semasa kerja pengubahsuaian (sebelum)


Terima kasih buat PPTM aku kerana menyediakan satu bilik untuk aku melakukan kerja pembaikan komputer dan juga tempat bagi meletakkan komputer yang berada dalam simpanan aku. Ada sedikit keselamatan juga kerana kerisauan dalam hati aku apabila berlakunya kehilangan terhadap barang yang dalam simpanan aku, Hak Milik Kerajaan tu. Jika berlaku kehilangan bagaimana pula dapat aku menggantikannya, bukan berduit sangat aku ini.

 keadaaan selepas pengubahsuaian dan kerja-kerja belom siap sepenuhnya.

Cuma pada ketika ini aku tidak sabar untuk menantikan tempat bekerja aku sendiri kerana terasa macam menyusahkan orang lain dan menyempitkan lagi ruang kerja sahabat aku ini.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...