Ahad, 16 Julai 2017

Persembahan Joget


Dalam bulan Syawal ini, pasti banyak majlis-majlis rumah terbuka samada persendirian atau peringkat-peringat dan yang besar-besar.

Jika majlis tersebut melibatkan satu organisasi yang besar, pasti pihak yang menganjurkannya inginkan satu majlis yang meriah dah hapening. Supaya majlis terus terus diingati dan menjadi perbualan antara yang lain-lain.

Dan sudah pasti dikerahkan orang yang dipertanggungkan untuk menyediakan aturcara yang agak meriah.


Mukadimah sahaja aku dah ambil beberapa perenggan, saja aku inginkan setiap post aku punya mukadimah. Jangan marah.

Dan beberapa hari akan datang, pihak Hq akan mengadakan satu majlis makan malam peringkat Johor. Dan dikehendaki setiap jabatan menghantar penyertaan persembahan. Telah juga ditetapkan setiap daerah akan apa persembahan yang akan dilakukan pada hari tersebut.


Jabatan aku, telah diarahkan menyediakan persembahan "joget". Aku mendapat surat arahan bertugas, iaitu menjadi ahli dalam persembahan "joget" tersebut. Agak menggelikan hati juga, kerana aku jenis kaku kejung ini dipilih untuk menyertai persembahan tersebut. Tapi perkara tersebut telah pun dipilih dan merupakan arahan "DARI MASA KE SEMASA" oleh itu aku perlu juga menyertai aktiviti tersebut.

ikut sahaja lah labu, kayu kejung pun kaku lah.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...