Khamis, 15 September 2022

Saga My Baby.

Alhamdulillah, Akhirnya dapat juga baby baru. hahaha. Tiada lah niat lain hanya kerana aku sering berjalan jauh untuk pulang ke kampung. 

Saga jer lah yang mampu, sebenarnya malas aku ingin menangung hutang, andainya iswara aku still ok dan boleh bergerak jauh, tiada lah aku berniat menukar kereta, kerana menambah bebanan hutang sedangkan aku telah selesa dengan tiada hutang.

 


Demi keselamatan di jalan raya, pejamkan mata sahaja. Pada asalnya, aku telah masuk loan untuk kereta Bezza, bank telah call dan menyatakan bahawa ada kelulusan. tetapi aku pula terlupa tentang perkara tersebut. Setelah kereta saga dibooking dan tunggu keluar, pihak dari produa menalefon dan bercakap perihal kereta tersebut. aku cakak sahajalah "cancel order"

 

 Dan arwah adik dapat merasa naik kereta saga ini, kebetulan 3 hari sebelum arwah meninggalkan kami, aku telah bertandang ke rumah beliau dan membawa mereka bersiar-siar di kawasan taman perumahan beliau. Dan perjumpaan aku dengan arwah juga bersebab, membincangkan hal-hal berbangkit. Ambil kereta saga ini atas suggestion beliau juga.

 

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah... Semoga d mudahkn urusan slps ini..

Faizal Husin berkata...

in Sya Allah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...