Khamis, 15 September 2022

Terima Kasih.

11 September, tarikh keramat buat diri aku, apa yang keramatnya? ia merupakan tarikh ulang tahun kelahiran aku. Maka genap umur aku yang ke 41 tahun, Alhamdulillah, Dia memberikan kesempatan kepada aku untuk terus memperbaiki diri dan menilai yang mana baik atau buruk tentang diri aku.


Tetapi ada kelainan pada tahun ini, manakan tidak, aku baru kehilangan salah sorang insan tersayang. Adik lelaki aku, hingga ke hari ini, masih lagi terasa rindu, bukan tidak redha dengan ketentuanNya, tetapi terasa rindu yang amat kuat dalam hati ini.

By The Way, terima kasih kepada sahabat aku, juga staff aku di pejabat kerana membuang sedikit wang memberikan senyum yang hilang terbang ke mana buat diri aku. Sentiasa sahaja mereka ini membuat aku tersenyum dengan keletah mereka.Sentiasa buat aku tertawa dengan perbualan harian mereka.


Sedikit-sedikit sahajalah post yang aku buat, panjang-panjang bukan ada yang membaca, apakah aku sendiri sahaja yang membaca karangan aku ini, hahahaha

walaupun aku sedar ada beberapa yang mengikuti blog aku ini, terima kasih kerana sentiasa mengikuti,

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...