Tuesday, May 26, 2009

PaLaNG



aku bergerak dari puchong ke bukit kepong kerana esok kerja, aku dapat mc 1 hari sahaja sebab kes tangan aku yang tengah bengkak sekarang ni, then aku suruh member adik aku jemput aku kerana aku tak boleh memandu, then bila singgah di restoran jejantas Air Keroh dia nak park moto, ada kemah kat situ, aku cakap jangan masuk sebab aku tengok benda tu macam rendah jer, tapi kerana kedegilannya dia meneruskan hasratnya, then kepala dia terhantuk pada besi kemah tersebut.......boleh tahan......huhuhuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...