Tuesday, May 26, 2009

MasUk Wad

hari jumaat (22 mei 09) ibu tercinta masuk wad untuk buat pembedahan ketumbuhan yang dia alami.....Hospital Putra di Batu Pahat. risau juga kat hati sebab dia sahaja yang tinggal, PERMATA HATI,







Di hospital ini lah beliau menjalani pembedahan tersebut ditemani anak keempat, macam berita lah plak, huhuhuhu.......adik aku tinggal di situ menemani nya, manakala aku pula terpaksa berulang dari Batu Pahat ke Bukit Kepong untuk urusan rumah, letih sey.....tapi dah tanggungjawab kena lah juga buat,







setelah menjalani pembedahan, masih dalam keadaan separa sedar, alhamdulillah pembedahan selamat, tapi dalam masa dia menjalani pembedahan aku pula terjatuh dan tangan aku bengkat kerana terseliuh, huhuhuhu.....macam mana ni......ye lah tak dapat nak jaga adik aku....kemudian dia bawa mak aku ni ke puchong, tinggal aku sensorg kat umah...





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...