Isnin, 29 Jun 2009

Aku Di PUtraJaya






banyak pula post, sebab 2 hari aku tak dapat nak online, so kumpul2 jer lah... huhuhuh..... selepas dari subang jaya aku terus pergi rumah sahabat aku, aku dah janji dengan dia nak sampai office dia pukul 9.00pm, aku ajak dia pergi berenang, then berenang lah selama satu jam, then kami terus pergi ke Alamanda, huhuhu..... karaoke, tak der kerja, aku nak ajak sham, tapi sham ada hal nak ambil kimmy kat shah alam, so kami berdua sahaja,






sebelum karaoke aku ngan sayang aku pi berjalan2 di alamanda, dan beli lah beberapa barang, aku beli perfume, dah habis, then masa menuju ke tempat karaoke tu dia nak naik escolator (betul ker aku eja) tersalah plak nak naik, aku mula2 macam blurr2 macam tu, tah kenapa boleh lembap plak otak ni tiba2, huhuhu



aku dah janji dengan sham untuk pi clubbing, then pi ambil dia kemudian terus ke kuala lumpur tuk pergi clubbing, yang best nyer tu, bila dah balik tu, memasing membuta, hukhukhuk..... bawalah aku kereta itu dalam pukul 4.00am, si kimmy plak tak banyak cakap, but thanks for u all sebab enjoy sesama ngan aku, dah lama tak enjoy.................



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...