Monday, June 29, 2009

SubANg








aktiviti seterusnya aku di selangor, petang itu juga mak kesayangan aku mengajak aku pergi ke subang untuk melihat orkid2 yang ada di sana mana lah tau kalau ada yang berkenan di hati, untuk tidak mengecilkan hatinya aku pun membeawa beliau ke tempat tersebut, walaupun badan terasa sangat letih,







tak tahan dengan cuaca sekarang yang begitu panas,, memang panas kat subang ni, rasa nak buka baju jer, sebab dah berpeluh2, sebenarnya aku dah lama nak pergi ke sini sebab ada satu pokok yang aku cari, sebab bila tanya member2 aku , dia org cakap kat sini ada jual pokok tu, huhuhu, sajer jer nak cari dan tanam.......then aku beli lah satu.... hehehehehe.........sebab tertarik ngan hantu nya, tapi sayang dah kahwin plak..... hehehehe.... kalau tak pun bukan dia pandang aku pun, dah kawin ker dia?.... tah, dah kot.... dah lama tak mengikuti perkembangan artis2 ni.....



1 comment:

ijad said...

bermacam warna orkid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...