Isnin, 29 Jun 2009

BerGErAK




hari jumaat, aku masuk office sekejap untuk aku settle kan keja yang belum selesai, aku ada program, aku nak pi kuala lumpur, tujuan utama nak jumpa tersayang, then tujuan kedua utama adalah aku nak ambil semula motor aku, adik aku dapat futher study, so motor aku yang dia pinjam tu dah nak kena bawa balik ke johor semula,



aku tiba kuala lumpur lebih kurang 1.30pm, huh, lambat sebab highway tengah repaire, so jam, malas betul aku nak lalui jam2 ni, buang masa jer.... then aku turun kat serdang jer sebab lebih dekat dengan umah adik aku, member kesayangan aku yang jemput, dia kluar office jap, then jemput aku kemudian hantar aku ke rumah adik aku dan dia masuk kerja semula di putrajaya, sebenarnya aku bermalam kat rumah dia, disebabkan dia kena kerja sabtu dan ahad tu aku kena ambil motor aku dulu, memudahkan aku berjalan sebab nanti tak der kenderaan plak,







Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...