Sunday, June 21, 2009

KeMaLaNGan


baru-baru ni ada berlaku kemalangan di jalan aku pergi balik ke tempat kerja, huh.... teruk juga, aku tak berhenti sebab aku pun tergesa-gesa nak balik sebab nak pi Johor Bahru, mak aku dah tunggu kat umah, ramai yang dah tengok tak perlu bantu lagi, nanti buat menyemak jer, mula-mula tu aku ingat apa lah yang berlaku sebab jalan tu lurus jer, bila dah dekat baru nampak dengan jelas,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...