Tuesday, June 9, 2009

KerJa KaWin


hari ahad yang lepas, jiran aku buat majlis kenduri kahwin, aku tak lah pi sangat sebab aku tak suka ngan mulut mak dia, pernah kena kan aku dulu, mulut dia tu macam sial sikit..... ok sebenarnya aku nak cer kat sini adalah makanan yang dihidangkan, memang menarik..... nasi ayam dan roti jala..... org johor panggil roti jala, tak tau lah tempat lain...... aku tak tolong berangkat, datang makan ker.... smua tak, tak suka........
ni lah rupa roti jalanya......huhu, aku rasa patah pinggang juga org2 yang nak menabar roti jala ni, banyak ooo......... nak tebar, aku dengar dia org pun bising gak.......

1 comment:

Prince_Casper said...

ala...kan ko dah rosak kan anak org tu...

Habis madu sepah dibuang biasa la...

sapa tak kenal ko kat kg & sekolah

lepastu kutok org tu... macamla ko baik sgt...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...